۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۳

با کسب 3 نقره و 3 برنز در هند؛

کاروان نخست دوچرخه‌سواری امشب به ایران باز می‌گردد

کاروان نخست دوچرخه‌سواری امشب به ایران باز می‌گردد

نخستین گروه تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان پس از کسب 3 مدال نقره و 3 برنز در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا هندوستان، امشب به کشور باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، نخستین گروه تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران پس از کسب 3 مدال نقره در مواد (اسکرچ، 200 متر و کایرین) و 3 نشان برنز در مواد (دور امتیازی، چهارکیلومتر تعقیبی انفرادی و مدیسون)، بامداد فردا چهارشنبه بیست و سوم اسفند وارد کشور می‌شوند.

محمود و محمد پراش، حسنعلی ورپشتی، فرزین عرب، بهنام خلیلی خسروشاهی، محمد رجبلو به عنوان رکابزن، حسین پراش سرمربی تیم ملی سرعت و اسماعیل زینعلی به عنوان مکانیسین، ترکیب این گروه را تشکیل می‌دهند.

رقابتهای دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 هندوستان در مواد جاده از فردا چهارشنبه بیست و سوم اسفند به مدت 5 روز در دهلی نو برگزار می‌شود.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌‍سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفندماه و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار شد.

 

کد خبر 2016857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha